2/02/2015

MY FIRST


Donderdag had ik behoefte aan iets nieuws. Woensdag ook al. Eigenlijk heb ik dat heel vaak, maar ik laat het er niet elke dag uit. Donderdag moest ik even iets doen waar ik al heel lang op zit te wachten.
 
Ik heb mijn eerste MAC lipstick gekocht. Het zal op dit moment niet veel mensen boeien, er zal zelfs een deel zijn dat niet weet wat een MAC lipstick is. Toch wil ik erover vertellen. 
Een lipstick van MAC is iets wat bloglezende meisjes alleen begrijpen. MAC is een cosmetica merk wat erg hoog staat aangeschreven. Zeker in ‘Beautyland’. Ik ben dol op beautyblogs, maar noem mijzelf vooralsnog de grootste kneus op dat gebied. Ik smeer op mijn gezicht waar ik die dag behoefte aan heb, of het helemaal goed zit zal ik nooit weten.
Elk meisje dat wèl een beetje verstand heeft van make-up heeft een MAC lipstick in haar bezit. Die dingen zijn niet eens zo heel erg duur. 19 euries en je hebt een van de zwarte kogeltjes. Maar op een of andere manier koop je ze niet zomaar. 

Ik weet niet wat het precies is. Het kan ook zijn dat mijn koopgedrag de laatste paar jaren heel erg is veranderd. Ik had altijd het onvermijdelijke imago alles te kopen wat ik graag wilde hebben zonder ook maar na te denken wat ik de rest van de maand nog moest betalen. Tja, op een gegeven moment raak je de bodem van je portemonnee en moet je iets bedenken.
Gelukkig heb ik die periode overleefd. Hierdoor ben ik wel heel erg gaan opletten wat ik koop. Ik koop het hele jaar door niet veel. Maar als ik ga shoppen, ga ik shoppen. Dan moet je met rust laten en me ook zeker niet vertellen dat ik te veel geld uitgeef. I know, don’t care.


Maar goed, de lipstick. Zoals veel meisjes laat ook ik mij beïnvloeden wat alle beautybloggers mij aanraden. Ik heb zo mijn voorkeuren wie ik wel, en wie ik niet vertrouw, maar de meeste aankopen zijn aanraders. Zo ook Faux van MAC. Ik zag hem bij Vera en vond hem prachtig. Maar ja, jullie kennen mij inmiddels. Lipstick? Not my thing. Toch zit er nog ergens iets in mijn hoofd wat ze toch wil hebben. En als ik er dan een koop, koop ik een goede. Ik liep langs de Douglas zag het MAC schap en dacht, poep, ik doe het. Ik liet de verkoopster mij nog even vertellen dat de kleur mij goed staat, afrekenen en door. Ik heb hem eindelijk in mijn bezit. Waarschijnlijk blijft hij nog heel lang in zijn zwarte doosje zitten. Dan kan ik ernaar kijken en heel hard denken ‘IM SO FANCY’. That’s the way I roll. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten