2/17/2015

THE 10 WEEK PLAN #2


Ik ben optimaal aan het genieten van mijn vrije tijd. Misschien iets te veel. Vind het nog steeds niet erg, krijg alleen wel meer het gevoel dat ik iets moet gaan doen. Bepaalde dingen die ik wil doen doe ik nog steeds voor de helft. Heel vervelend, maar mijn motivatie voor bepaalde dingen komt wel steeds meer om de hoek kijken..

School
Aan school heb ik afgelopen week nog steeds niets gedaan. Mocht ook nog niet van mezelf. Gisteravond ben ik wel begonnen met het op een rijtje zetten van de herkansingen die ik nog moet doen en wat daar voor gedaan moet worden. Deze week ga ik bepalen wanneer ik welke herkansing wil doen.


Blog bijhouden
Ik ben dol op mijn blog, maar structuur creƫren wil nog even niet lukken. Ik ben er wel echt enthousiast over en wil het graag blijven doen, maar misschien moet ik een ander schema maken. Om de dag een post..? Kan misschien helpen.


Sporten 
Hier ben ik afgelopen week wel goed mee begonnen. Samen met iemand sporten werkt sowieso veel beter. Omdat ik een afspraak met iemand maak ga ik eerder sporten dan wanneer die afspraak met mijzelf is. Ik wilde namelijk vrijdagochtend alleen gaan sporten, maar dat heb ik ingeruild voor een ochtend bankhangen. ’s Middags was mijn motivatie alweer verdwenen. Ik moet er nog even aan wennen om alleen te gaan, maar voor nu mag er nog steeds altijd even iemand mee.


Normaal eten
Dit gaat ook steeds beter. Ik ben mij erg aan het verdiepen in het koolhydraat-arme dieet. Soms wil er nog wel eens een doos chocolaatjes of een bak ijs doorheen gaan, maar gelukkig niet meer elke avond. Voor de grapjassen onder ons, nee, ook niet om de avond.


Kamer opruimen
Tja.. Mijn kamer.. Men roept wel eens dat een goed begin het halve werk is, maar dat begin heb ik nog maar amper gezien. Ik ben van de week echt begonnen, heb in mijn planning gezet dat ik weer aan de gang moest, maar het mocht niet baten. Dit is en blijft (naast het voedsel) een enorme challenge. Moet wel zeggen dat je iets meer ‘vloer’ zit dan vorige week..


Nog steeds erg traag zoals je leest. Toch heb ik meer rust en dat doet mij goed. Kreeg gisteravond al een compliment dat ik er beter uit zag (lees: minder wallen en verslagen). Dat deed mij goed. Deze week gaat meer lijken op een actiefilm, echt waar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten