2/23/2015

BFF EVENT 2015


Afgelopen weekend was ik met mijn zus bij het Beauty Fashion Friends Event in Amsterdam. Het zat pal naast de Huishoudbeurs en je kon er je nagels laten lakken, een fotoshoot doen, selfies maken etc. Ook waren er een aantal bloggers aanwezig die een Q&A deden.

Een daarvan was Vera. Waar ik ontzettend blij van werd. Vera is mijn inspiratie geweest voor het bloggen en daarvoor ben ik haar nog steeds dankbaar. We hebben natuurlijk even chille selfies gemaakt en ik vertelde haar dat veel producten die ik koop door haar zijn aangeraden. Ze is mijn vaste ochtendritueel bij mijn kopje koffie en dat zal ze zeker nog even blijven.
Ik krijg er weer zin in.

Hier een super korte sfeerimpressie van het Event en mijn ontmoeting met Vera.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten