1/27/2015

FOTOTENTOONSTELLING


Wat was het leuk.. Alcohol, mooie foto's en een heleboel mensen. Dat allemaal bij de opening van de tentoonstelling van mijn minor Fotojournalistiek.

Zoals waarschijnlijk al een keer eerder gemeld heb ik het afgelopen half jaar enthousiast deelgenomen aan een minor Fotojournalistiek en Beeldredactie. Ik mocht unieke opdrachten uitvoeren (herinner je je de foto van Maxima nog..?) en heb heel erg veel geleerd. Dit ging niet helemaal zonder slag of stoot, maar ik ben er doorheen.
Als eindopdracht van deze minor moest ik samen met mijn klasgenoten een tentoonstelling organiseren. Dit hing rond een thema wat wij zelf mochten uitkiezen. 'Verandering' is een breed thema waar redelijk mee te werken viel. Zo heeft iedere leerling (28 mensen) een kort beeldverhaal gemaakt met 'iets' dat verandert. Dit had nogal wat voeten in de aarde..

Er moest een locatie gevonden worden, genoeg plek zijn voor iedereens werk, foto's laten drukken, teksten printen, schoonmaken, boodschappen doen. Kortom, ik heb mij met genoeg dingen bezig gehouden in de afgelopen weken.

Het eindresultaat is daarom ook iets om trots op te zijn. En even btw, ik heb het gehaald hoor.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten