11/23/2014

UPDATE #2: KARIGE WEEK



Week 2 was een beetje een domper.. Op de planning stond 4x sporten, maar dat was er maar 1. Ook heb ik een aantal keer slechte shit gegeten, wat misschien niet zo handig was. 
Ik ben iemand die ergens heel enthousiast in kan gaan, maar het doorzetten is een ware hel. Zo goed als dat ik vorige week ben begonnen, zo slecht ging het deze week. 

Dit motiveert me wel weer om aankomende week mijn best te doen. De eerste week voelde ik mij namelijk fysiek geweldig. Dat is al in een hele lange tijd niet zo geweest. Ik werd er ook gelukkiger van. 

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik niet elke sportmogelijkheid heb overgeslagen omdat ik geen zin had. Er is daadwerkelijk soms iets tussen gekomen, zoals bijvoorbeeld een schoolopdracht. Veel van mijn schoolopdrachten worden namelijk uit het niets gegeven, waardoor ik niet altijd al mijn hele week kan volplannen. 

Een karige week dus..

Ik hoop dat volgende week inderdaad iets beter wordt. De nieuwe planning staat er al in.
Dus, let's do this!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten