11/20/2014

ME TIME TAG



Vrije tijd heb ik niet veel. Maar als ik dat wel heb maak ik er optimaal gebruik van. Ik kwam overal de me time tag tegen. Ik dacht: dat kan ik ook!

Zie hier de TAG. 

Wat kijk of lees je tijdens me time?
Ik kijk eigenlijk altijd hetzelfde.. Ik heb alle seizoenen van Friends en van Sex and the City. Ik heb een rare gewoonte dat altijd als ik thuis kom, al is het van een avondje in de stad of van werk, ik een aflevering van een van de twee moet kijken. Niet door elkaar natuurlijk. Ik ben nu weer bezig met Friends seizoen 4. Zodra ik alle seizoenen heb gezien is er alweer genoeg tijd verstreken dat ik weer aan Sex and the City kan beginnen. Naast deze rare routine ben ik verslaafd aan Pretty Little Liars en mijn guilty pleasures America’s Next Top Model en Dancing With The Stars..
Lezen doe ik ook, maar op dit moment ben ik in een boek bezig waar ik gewoon niet doorheen kom. Toch wil ik weten hoe het afloopt dus ik moet even doorbijten.. Dit zijn voornamelijk thrillers gericht op waargebeurde historische gebeurtenissen.

Wat draag je tijdens me-time?
‘Home is where the bra isn’t’ toch? Dat + een trainingsbroek en een wijd zittend shirt. Aan kleurencombinaties doe ik niet.

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Tijdens me time heb ik eindelijk tijd om uitgebreid te douchen. Niet dat ik mij normaal gesproken niet goed schoonmaak hoor! Make-up gebruik ik niet, tenzij ik gewoon zin heb om te tutten. Ik heb ooit een soort masker gebeuren met tea tree shit gekregen en dat vind ik heerlijk om even over mn gezicht te smeren. Hoe sterk de geur ook is, ik hou ervan.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Momenteel is dat een hele donkergroene kleur van KIKO. Ik heb hem even niet bij de hand om de naam te kunnen noemen, maar nagellak van KIKO raad ik zeker weten aan. Ze dekken goed en blijven super lang zitten. Daarnaast hebben ze de mooiste en meest aparte kleuren.

Wat drink of eet je tijdens me time?
Alles wat los en vast zit. Nu ben ik natuurlijk heel erg aan het letten op wat ik eet, maar als ik even een luierdagje heb maakt dat allemaal niet uit. Ben&Jerry’s, hamkaas chips, pringles en kinderchocolade. Dat zijn mijn kenmerk snacks. Daarnaast drink ik beuker veel koffie.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Nee. Absoluut niet. Vaak, als ik weet dat ik de dag erna even niks te doen heb, zorg ik dat daarvoor alles in huis is. Soms moet ik nog even de deur uit voor een kleine boodschap. Liever niet natuurlijk, want tijdens me time heb ik absoluut geen behoefte om me aan te kleden.

Ga je wel eens alleen naar de film?
Eigenlijk niet. Ik zou het wel een keer willen proberen though.

Wat is momenteel je favoriete kaars?
Tja, hoe suf het ook klinkt. Ik mag van mijn mammie geen kaarsen aansteken op mijn kamer. Daarom heb ik ook nooit de moeite genomen om goed aan kaarsen te ruiken. Zag wel een aantal mooie kleuren die ik heel graag wil hebben, maar ja. Zo lang ik nog thuis woon moet ik doen wat de baas zegt.

Wat is je favoriete webshop?
Ik kijk nog steeds het meest naar de H&M website. Ook gewoon omdat ik vind dat deze het beste in elkaar zit. Ook kijk ik graag naar JustFAB. Hele gave tassen en schoenen!

Heb je nog wat toe te voegen?
Neem alsjeblieft die tijd voor jezelf. Ik heb een redelijk druk schema waardoor er niet veel vrije tijd over blijft. Nu zijn er een aantal dingen die in tijd iets meer afnemen en merk ik dat ik veel gelukkig ben en meer rust heb. Ik ben dol op het schrijven voor deze blog, en jullie hebben vast wel gemerkt dat dit nu ook vaker gebeurt. Dat is me time. Doen wat je leuk vindt en er de tijd voor nemen.

Feel free om de vragen over te nemen!



1 opmerking:

  1. Ik wilde juist opmerken dat je veel blogt de laatste tijd, ik weet nu waarom ;-)
    Leuk om te lezen weer!

    BeantwoordenVerwijderen