11/17/2014

THE CHRISTMAS HUNT



Mijn beste vriend maakte ooit tijdens het winkelen een opmerkingen die ik nooit meer vergeet. ‘’Alles wat lelijk is, wil ik hebben’’. Dat is een combinatie van woorden die je niet zo snel zou maken. Later op de dag begreep ik een beetje wat hij ermee wilde zeggen. Vaak is ‘lelijke’ kleding hilarisch. Als ik er blij van word, wil ik het hebben. Dat gebeurt vaak bij lelijke kleding, omdat lelijke kleding tegenwoordig 9 van de 10 keer als ‘grappig-lelijk’ wordt bedoeld. Kijk maar naar de series van Moschino. Fastfood en Barbie kleding, heel apart, eigenlijk ‘lelijk’ maar grappig, dus ik wil het hebben. En dan niet alleen omdat er Moschino op staat.

On this note wil ik een wekelijkse rubriek openen richting de kerst. Ik ben dol op cheeky kerst. Glitters, kerstdorpen, enorm veel cadeautjes. I LUV IT. 
Daarom start ik, tot aan kerst, de rubriek ‘The Hunt voor de lelijke maar draagbare Christmas Jumper’. Alleen de naam heeft nog wat bewerking nodig..
Ik ga elke week op zoek naar de perfecte lelijke kersttrui. Veel winkels hebben zelfs een aparte kerstafdeling waar ik erg gelukkig van word. Het doel is natuurlijk de meest lelijke te vinden, maar wel zo dat ik nog een béétje normaal kan doen..

Aanschouw hier: deel 1.
The Hunt

Voor week 1 dook ik in de Boohoo webshop. Zoals ik hiervoor al zei, deze winkel heeft een aparte Christmas afdeling. O, en wat word ik hier gelukkig van.
Zo hebben ze kersttruien met tekst, normale ‘winterprint’ zoals ijskristallen en truien met goede lelijke plaatjes als rendieren.
Nu gaat het natuurlijk om een echt ‘lelijke’ trui. De groene met het rendier vind ik enorm lelijk en daarom eigenlijk de beste van deze serie. Mijn gewone favoriet is de rode ernaast. ‘Merry Christmas ya filthy animal’ is natuurlijk de beste zin om je oma tijdens het kerstdiner af te schrikken.
Alle jumpers variëren tussen de 20 en 30 euro. Prima te doen dus!
Of Boohoo de lelijkste trui in zijn assortiment heeft weet ik nog niet. Over een paar weken is de prijsuitreiking.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten