11/24/2014

THE CHRISTMAS HUNT #2: TOPSHOP


Mag ik even zeggen dat ik heel blij met jullie ben? Wat een enthousiasme afgelopen week! Na het posten van het eerste deel van 'The Christmas Hunt' kreeg ik al 3 tips waar ik heerlijk lelijke truien kan vinden. En nog bruikbaar ook!

Deze week ben ik weer op bezoek geweest bij een webshop. Ditmaal Topshop.
Ik ben dol op Topshop. Ze hebben kleding die net even dat 'dingetje' heeft wat het anders maakt. Helaas was ik een beetje teleurgesteld in de lelijke-kersttruien-sectie..
Ik denk dat Topshop bang is voor de echt goede lelijke truien. Ik vond de meeste jumpers een beetje saai.. Ik had veel meer tierelantijntjes verwacht!
Al moet ik zeggen dat ik de groene jumper met 'DEC25TH' wel leuk gevonden vind. Die heb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen. Maaar... Echt lelijk is hij natuurlijk niet! En daar gaat het nou juist om.

Daarom de winnaar.. De groene trui links op de foto! Sneeuwmannen, cadeautjes, ijskristallen, kerstbomen en rare patroontjes. More is more.
De truien zijn allemaal tussen de 50 en 60 euro, wat het hele gebeuren ook niet erg aantrekkelijk maakt..

Al met al niet zo'n geslaagde tweede Hunt dus..
Topshop maakt hartstikke mooie truien, maar dat is nou net niet waar we naar op zoek zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten