6/30/2016

BARCELONA DAG 10



Zo, hèhè. Nu klopt alles weer een beetje. Gisteren was onze laatste volledige dag hier. Officieel gezien is dat pas vandaag, aangezien we morgen vliegen. Maar, omdat we vandaag toch geen moer hebben uitgevoerd zie ik gisteren meer als de 'echte' laatste dag.

's Ochtends brachten we een bezoekje aan miniatuur Catalunya. Dit is eigenlijk gewoon Madurodam, maar dan van heel Catalunya. Ik ben in Italië ook wel eens in een miniatuurpark geweest, en dat was zelfs heel Europa. Leuk om te zien dat je heel veel plekken herkent. Hier was dat helaas iets minder, aangezien we in twaalf dagen niet heel Catalunya kunnen zien, maar het was leuk om even doorheen te wandelen.

's Middags hebben we voornamelijk rondjes gereden in de auto. Het was enorm warm. Nu is het dat elke dag hier geweest, maar om de een of andere reden was het gisteren nog benauwder dan alle andere dagen.
Helaas kwamen we erachter dat het Spaanse verkeer echt niet zo leuk is, en de spits op hele andere tijden is dan in Nederland. Het rondrijden met een blazende airco was gelukkig wel even fijn. Daarna reden we weer terug naar ons appartement.
Vandaag is de laatste dag hier waar we voornamelijk keihard chillen en alvast wat opruimen (en ik moet alvast beginnen aan mijn koffer inpakken, maar dat stel ik graag zo lang mogelijk uit). Morgen komen we om 16.15 weer aan in Nederland, en als ik social media moet geloven wordt dat een enorm temperatuurverschil.. Ik kijk er al naar uit. Not. 


Wat heb jij vandaag gedaan? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten