12/02/2014

UPDATE #3: WINTERDIP


Ik zit een beetje in te kakken geloof ik. Het eten gaat prima, af en toe een chipje tussendoor moet kunnen. Maar dat sporten.. Het is niet dat ik er vreselijk tegenop kijk, dat heb ik nog geen enkele keer gehad. Misschien is het dan onbewust..?

's Ochtends ben ik ontzettend moe. Als ik dan mijn wekker zet op een vrije dag, ga ik er altijd later uit dan gepland. Die dag staan er nog 13984398 andere dingen op mijn 'to do' lijstje, dus sporten kan ik wel een keer overslaan. 'Ik ga morgen wel'. Zo'n mentaliteit. En dan neem ik mij ook daadwerkelijk voor om morgen te gaan, maar helaas.. Er kwam natuurlijk weer iets tussen.
Ik heb er op dit moment ontzettend veel moeite mee. Ik wil heel graag. Ik ben wel ietsjes afgevallen en daar ben ik heel trots op. Maar waarom ga ik dan niet door? Is het lagere cijfertje op de weegschaal genoeg om mijn discipline weer te verstoppen?

Ik snap er helemaal niks van.. 

Nu ik dit schrijf is mijn eerste sportdag van week 4 begonnen, en ik zit op de bank. Niet helemaal de bedoeling. Wat ik wel heb gedaan is mijn hele 'Doelenboek' volgeschreven met andere doelen die ik ga bereiken. Toch nog iets positiefs dus. Ook maak ik planningen voor de dingen die ik moet doen. En ik heb het idee dat ik minder gestrest ben dan normaal gesproken.

Tip van de dag voor Graziella: op tijd naar bed vanavond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten