12/02/2014

THE CHRISTMAS HUNT #3: SHEINSIDE


Woohoo! Weer een webwinkel met lelijke kersttruien! Dit keer www.sheinside.com. 

Ik kende Sheinside al een tijdje, maar was het even vergeten. Toen ik afgelopen week weer uitbundig aan het online shoppen was bedacht ik me, hebben ze hier misschien ook lelijke kerstdingen..
Aparte kleding heeft de winkel namelijk wel.

Een apart kopje voor deze lelijkerds bestaat helaas niet, alleen het party gedeelte waar ik de trui links bovenin heb gevonden. De rest heb ik moeten zoeken.
Maar daar zijn natuurlijk zoekbalken voor!
Typ in 'Christmas Jumper' en je komt vanzelf bij deze verzameling.

Met stip op 1 is geƫindigd: de blauwe trui in het midden. Het toppunt van lelijk. De tekening is lekker amateuristisch en de letters zijn onleesbaar. Perfect! Niet de beste die ik tot nu toe heb gezien, maar hij komt er zeker in de buurt.

Credits voor de rode trui links bovenin. Die is niet eens grappig-lelijk meer. Gewoon echt goed lelijk.

We gaan al redelijk de goede kant op! Volgende week ga ik de stad in om te kijken of de kerstcollecties al hangen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten