12/28/2014

UPDATE: LONG TIME, NO SEE


I know, i know.. Long time no see. Klopt. Ik ben eventjes weggeweest. Maar hier voor de kerstvakantieganger die nog niet zo veel te doen heeft een kleine update.

Allereerst wil ik iedereen bedanken die een reactie heeft gegeven op mijn vorige post. Hier op de blog, facebook, whatsapp of in real life. Ik weet heus wel dat ik niet de enige ben die wel eens een dipje heeft, maar het is toch fijn om te horen hoe anderen hiermee dealen en gewoon even dat iemand er voor je is.

Het gaat inmiddels iets beter. Dit soort dingen zijn natuurlijk vaak niet in een keer, pats boem, weg. Ik ben meer rust aan het creëren ondanks dat mijn tentamenweken weer akelig dichtbij komen. Ik heb op een rijtje staan wat ik allemaal moet doen, en hoe lang dat gaat duren. Het uitvoeren is stap 2.
Het feit dat ik niet zoveel online ben geweest is ook omdat ik mij wilde focussen op de leuke dingen. Het is kerstvakantie, voor mij een van de leukste momenten van het jaar. Ook omdat ik niet zoveel vakantie heb.. Ik heb iets meer tijd dan normaal, en daar moet ik gebruik van maken. Schoolwerk is even verboden, en lachen is verplicht.  


Zo ben ik naar Serious Request geweest (ik woon in Haarlem dus dat scheelt), heb ik daar een graveyardshift overleefd (officieel de nacht doorhalen van 2 tot 6, in dit geval was het ongeveer van half 10 tot half 7), ik heb oude vrienden weer gezien en heel uitgebreid kerst gevierd.
Ik leef even in een momentje van geluk en ik ben er dol op. Zodra de vakantie voorbij is zal dat wel weer een beetje anders worden, maar ik heb in ieder geval een moment gecreëerd om op terug te kijken. En voor nu is dat  even het belangrijkst. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten