12/04/2014

MIJN ONTDEKKING: MEET JOY


Ik heb onlangs mijn Youtube kanaal online gegooid. Iets wat ik al heel lang wilde doen, en waar ik nu eindelijk 100% achtersta. Sommige mensen mogen het misschien onzin vinden, of het niet willen kijken omdat 'er al 2308498 van dat soort mensen op Youtube zijn'. Dat maakt me niet uit. Ik word blij als ik dat soort filmpjes bekijk. Ik leer er soms ook wat van. Ik vind niet alle filmpjes leuk die over beauty of fashion gaan, maar dat is een kwestie van smaak. 'Ik vind' is wat anders dan 'dat is'. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Zo ben ik elke dag bezig met het zoeken van nieuwe 'Youtubers' die ik wil volgen. Ik geef toe, het is vaak fashion en beauty gerelateerd. Op een gegeven moment heb je al snel door wie je leuk vind en wie niet.

Onlangs heb ik een wat 'kleinere' ontdekking gedaan. Joy van BeautyNezz.
Joy is fantastisch. Joy is 12 jaar..

Deze kleine diva maakt filmpjes over beauty en fashion in Nederland en Amerika (omdat haar vader daar werkt). Ze heeft zo'n heerlijke ik-combineer-alles-met-alles-omdat-ik-dat-gewoon-ontzettend-cool-vind mentaliteit en ik hou ervan. Je ziet duidelijk dat ze geen moeite heeft met loner tegen een camera praten. Daar kan ik als 20-jarige zeker iets van leren.
Joy is ook gewoon nog lekker 12. Daarmee bedoel ik dat ze natuurlijk hartstikke jong is en ook doet wat je moet doen als je 12 jaar bent. Huiswerk, kleding, feestjes met vriendjes zijn allemaal onderwerpen waar Joy graag over vertelt. Maar dan aan de hele wereld.

Wat een fantastisch kind. Ik snap niet dat je op zo'n leeftijd al zo gepassioneerd kan zijn over überhaupt iets. Dit lieve schatje heeft zeker een toekomst. Maar eerst nog dat diploma halen kind!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten