8/17/2015

OOTD: ROADTRIP!


ROADTRIP! Iets wat ik de laatste tijd veel te vaak roep. Het lijkt mij namelijk ontzettend leuk om gewoon een keer een roadtrip te doen door Europa. Gewoon, omdat het kan. Ik kan, ondanks mijn sporadische wagenziekte, autoritjes wel waarderen.

De ouders van mijn vriend zijn op vakantie in een huisje in Friesland en hadden ons uitgenodigd om langs te komen voor een vrij bijzondere activiteit (Wat dat is zie je morgen, SPOILERSSSSS). Dat betekende dus weer een autoritje! Friesland is namelijk niet echt om de hoek. Dus, met een royale voorraad red bull, een lijst vol vreselijke muziek en een gezonde dosis enthousiasme gingen wij de weg op. Het duurde niet lang voordat mijn vriend besefte dat de verkeerde cd was opgezet. In een auto zitten met mij wanneer een Britney Spears nummer wordt opgezet is iets wat je niet per se op je bucket list wil hebben staan.

We zien allemaal dat ik niet heel goed ben in het maken van een ‘Outfit Of The Day’ post. Ik weet mij geen houding te geven op foto’s en dat is vrij duidelijk te zien. Toch vind ik het ontzettend leuke posts om te fabriceren en maken dit soort achterlijke foto’s het geheel net even iets persoonlijker. Als ik weet dat ik een lange autorit moet maken zorg ik ervoor dat ik kleding aan heb die vooral heel comfortabel zit. Ik wurm mij dan liever niet in strakke jurkjes en korte rokjes. Doe ik overigens überhaupt liever niet.
In feite draag ik dus gewoon mijn dagelijkse kloffie. Een spijkerbroek met een t-shirt en sneakers. Het liefst draag ik schoenen die ik zo uit kan schoppen. Dat heb ik deze reis niet gedaan, maar je schoenen uitdoen tijdens een lange autorit is een aanrader kan ik je vertellen.




Hoe zie jij jouw ideale roadtrip? 


1 opmerking:

  1. Ons idee van een roadtrip is vooral van de grote wegen afwijken, picknick kleedje achterin, koeltas gevuld met hapjes en we, zien waar we uitkomen ;) Hebben jullie friesland wel gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen