4/14/2016

NEW IN: SIERADEN VAN & OTHER STORIES

Vorige week was ik in Londen. Ik heb niet alleen veel gezien, ik heb (zoals elke andere keer dat ik op vakantie ben) ook veel gekocht. Wanneer ik in het buitenland ben probeer ik altijd winkels in te gaan die wij in Nederland niet hebben. Ervaring leert dat ik mij nooit aan dat voornemen houd. Als ik een H&M winkel tegen kom wil ik er gewoon in.

Zo liepen wij op Regent Street langs & other stories. Dit is het iets luxere en exclusievere zusje van H&M. Deze winkel hebben wij tegenwoordig ook in Nederland, maar in Amsterdam. Aangezien ik daar niet vaak en niet graag kom, en ik nog nooit in de fysieke winkel van dit merk ven geweest, vond ik dat ik daar wel naar binnen mocht gaan zonder er een slecht gevoel aan over te houden.
De winkel op Regent Street heeft twee verdiepingen en is enorm. Ook is het fantastisch ingericht, wat voor mij vaak wel een dealbreaker is om vaker een bepaalde winkel te bezoeken. 

Ondanks dat het er allemaal enorm hip uitzag, heb ik geen kledingstukken aangeschaft. Het was hun sieradencollectie die voornamelijk mijn aandacht trok. Het is een vrij gevarieerde collectie, van kleurrijke statement kettingen tot de schattigste kleine oor stekertjes. Een heerlijk opvallende ketting kan ik op z’n tijd zeker waarderen, maar voor nu was ik meer op zoek naar fijne sieraden voor everyday use. Ook dit is een trend waar ik op het moment graag in meega.

£3,60
 £12,00
 £7,00
 £10,00

 £10,00

Voor de mensen die wel benieuwd zijn geworden, en ook niet vaak in Amsterdam komen, & other stories heeft ook een webshop! Altijd fijn. Liever lui dan moe.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten