5/03/2016

APRIL INSTAGRAM RECAP


April was een maand met ontzettend veel gebeurtenissen. Zo ging ik naar Londen, ging naar twee selectiedagen, was ik heel erg blij, maar ook een beetje cranky. Ik haal graag herinneringen op door middel van foto’s. Thank god for Instagram!

Ik vind het ontzettend leuk om every once in a while naar beneden te scrollen om te kijken wat ik poste op een bepaalde datum. Zo heb ik laatst samen met een vriendinnetje onze Facebook pagina’s doorgespit en kwamen we de meest belachelijke foto’s tegen. ‘’O mijn God, kijk mijn pony’’ en ‘’Jeetje, ik zag er toen veel slanker uit dan nu..’’ zijn een paar opmerkingen die voorbij kwamen terwijl we ons helemaal scheel lachten.


April is misschien nog niet zo lang geleden, maar ik kan mij echt niet meer herinneren wat ik op de eerste dag van afgelopen maand deed. Daarom kijk ik vandaag met jullie naar mijn Instagram posts van de maand April! 


























Zo ging ik eind maart naar de Efteling en maakte daar een filmpje van, wat ik begin april op Youtube plaatste. Daarnaast bezocht ik de bachelordag van de UvA en kreeg ik het eerste mailtje van de selectieprocedure van ArteZ. Vlak daarna ging ik er eindelijk even een keer tussenuit. En wel naar Londen! Ik was er nog nooit geweest, en ondanks dat ik alles wel een keer op foto's had gezien, bleef ik mijn ogen uitkijken. Ook kocht ik té veel in de Harry Potter winkel, waar ik nog steeds geen spijt van heb. 


























Het spammen met foto's van Londen was natuurlijk nog niet klaar, en zelfs toen we weer terug waren in Nederland gooide ik er nog een paar throwbacks uit. Ik moest natuurlijk wel even laten blijken dat ik het leuk had. Ook verschenen de eerste tekenen van de lente, wat IEDEREEN op Instagram wel even wilde laten zien. 


























Ik stopte eindelijk met het spammen en was weer enthousiast aan het bloggen. Ik had veel inspiratie, weinig inspiratie, was blij, en heel chagrijnig. Talk about mood changes. Halverwege de maand was het dan eindelijk tijd voor de eerste selectiedag. 


























Daar schreef ik ook een stukje over in mijn Dagboek. Ik was een stuk blijer dan de week ervoor, en mijn zenuwen leken ook minder te worden. Ik ging vrolijk door met bloggen, en maakte een enorme lijst met ideeën. Ook had ik weer eens de moeite genomen om iets aan mijn haar te doen en het stof van mijn make-up af te blazen. 


Deze kon ik natuurlijk niet voor me houden. Deze week kreeg ik te horen dat ik door was naar de tweede selectiedag! Het bericht kwam vrij snel na de eerste dag en ik had het eigenlijk niet zo verwacht. Dit was mijn allereerste reactie, en dit heb ik de rest van de dag volgehouden. 

En toen kwam de tweede selectiedag. Ik was nog zenuwachtiger dan de eerste dag, maar door alle steun die ik die week van iedereen kreeg zat ik toch met wat extra zelfvertrouwen in de trein. Na die dag kwamen mijn zenuwen weer terug. Ik werd helemaal gestoord van mezelf. Van mijn baas had ik die week een Koningsdagtaartje gekregen, waar ik stiekem een dag te vroeg al een stukje van nam.Op Koningsdag zelf ben ik de hele dag thuis geweest, omdat ik te zenuwachtig was om de deur uit te gaan. Daarnaast hielp het weer ook niet echt mee. Ik probeerde wat te schrijven, maar zelfs dat kostte veel energie. Op donderdag 28 april kreeg ik het bericht dat ik niet was aangenomen voor de opleiding. Ik schreef diezelfde dag nog een reactie, die ik twee dagen later op mijn blog plaatste. Daar kwamen zo ongelooflijk veel reacties op dat ik die dag meer dan 400 pageviews had! Als je het vergelijkt met alle grote blogdames is dit natuurlijk een drol, maar voor mij is 400 ontzettend veel, waardoor dat nare gevoel een beetje wegebde. Dat was dan ook mijn laatste post in de maand april. 

En nu is het alweer mei! Het jaar gaat zo ontzettend snel voorbij. Vorige week had ik niet eens door dat het bijna Koningsdag was, en ik ben een beetje verbaasd dat volgende week alweer de eindexamens van de middelbare scholen beginnen. Het voelt toch alweer een beetje alsof het einde van het jaar nadert. 

Wat deed jij in april?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten