10/08/2015

KOKEN MET NEWBIES EP. 2


Het is alweer eventjes geleden, maar ik wilde het toch nog even een extra keer met jullie delen. Wegens groot succes van de vorige aflevering heb ik besloten om een vervolg te maken van 'Koken met Newbies'.

Omdat jullie allemaal zo blij worden van het feit dat ik een keukenkneus ben besloot ik om toch nog een keer iets te gaan bakken. En welk moment is er nou mooier dan op de verjaardag van degene die mij daar altijd het hardst om uitlacht? Mijn mama. Mijn mama werd vorige week maandag alweer 51 jaar (of voor eeuwig 49, het is maar hoe je het bekijkt) en ik wilde haar verrassen met een paar heerlijke cupcakejes. Gewoon om te laten zien dat ik enigszins door heb hoe een recept in elkaar zit. Of niet...

Veel plezier met kijken! Dit keer een iets andere stijl, veel gekneus en.. een cameo van papa! Wat een lol toch weer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten